Vissza a munkákhoz
Református Szeretetszolgálat
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS SZOCIÁLIS ÜGYINTÉZŐ ÉS LETÉTI PÉNZTÁR KEZELŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE
Hirdetésfeladás dátuma: 2024.10.09.
számlázó, pénztáros
Őrbottyán - Pest vármegye
Elvárt képzettség:
Felsőfokú szakképzés, felsőfokú végzettséget igénylő OKJ, Gimnázium, Szakiskola
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Jogviszony időtartama:
határozatlan idő
Munkarend:
általános munkarend
Betölthetőség időpontja:
2024.11.04.
Jelentkezési határidő:
2024.12.20.
Munkavégzés helye:
Pest vármegye - Őrbottyán , Csomádi út 2.
Feladat típusa
Gazdasági terület - számlázó, pénztáros
Illetmények juttatások
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
Letéti pénztár kezelése:
- Letéti pénztár naprakész nyilvántartásának a vezetése a CT ECOSTAT programban;
- Letéti vagyon nyilvántartása és a letéti pénztár pénzeszközeinek a kezelése;
- Készpénzfelvételhez szükséges dokumentumok előkészítése;
- Bevételi-, kiadási pénztárbizonylatok készítése;
- A szabályzatban meghatározott időközönként rovancsolás, pénztárzárás készítése;
- Rendelések előkészítése, leadása, illetve kisebb dologi kiadások fedezésére készpénz biztosítása;
- A lakók személyes szükségleteinek nyomon követése, számon tartása a koordinátorokkal történő egyeztetést követően;
- Iratrendezés, iratkezelés.
Nyilvántartások kezelése:
- Személyi leltár vezetése;
- Ellátottak személyes okmányainak nyilvántartása, lejárt okmányok megújíttatása;
- Ellátottak személyes dokumentumaihoz kapcsolódó kartonok, nyilvántartások naprakész vezetése/kezelése.
Egyéb feladatok:
-Kapcsolattartás törvényes képviselőkkel, gondnokokkal, valamint a Kormányablakban és a Kormánybuszban dolgozó munkatársakkal;
- Gyámügyi, bírósági határozatok nyilvántartása.
- Letéti pénztár naprakész nyilvántartásának a vezetése a CT ECOSTAT programban;
- Letéti vagyon nyilvántartása és a letéti pénztár pénzeszközeinek a kezelése;
- Készpénzfelvételhez szükséges dokumentumok előkészítése;
- Bevételi-, kiadási pénztárbizonylatok készítése;
- A szabályzatban meghatározott időközönként rovancsolás, pénztárzárás készítése;
- Rendelések előkészítése, leadása, illetve kisebb dologi kiadások fedezésére készpénz biztosítása;
- A lakók személyes szükségleteinek nyomon követése, számon tartása a koordinátorokkal történő egyeztetést követően;
- Iratrendezés, iratkezelés.
Nyilvántartások kezelése:
- Személyi leltár vezetése;
- Ellátottak személyes okmányainak nyilvántartása, lejárt okmányok megújíttatása;
- Ellátottak személyes dokumentumaihoz kapcsolódó kartonok, nyilvántartások naprakész vezetése/kezelése.
Egyéb feladatok:
-Kapcsolattartás törvényes képviselőkkel, gondnokokkal, valamint a Kormányablakban és a Kormánybuszban dolgozó munkatársakkal;
- Gyámügyi, bírósági határozatok nyilvántartása.
A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
A munkakör betöltésének feltétele:
Érettségi és pénztárkezelői vagy valutapénztáros képesítés és/vagy szociális ügyintéző szakképesítés,
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
Microsoft programok felhasználó szintű ismerete,
Megbízhatóság, rugalmasság,
Önálló, precíz munkavégzés,
Cselekvőképesség,
Magyar állampolgárság,
Büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva).
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz,
Bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban,
Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Érettségi és pénztárkezelői vagy valutapénztáros képesítés és/vagy szociális ügyintéző szakképesítés,
Jó kommunikációs és problémamegoldó képesség,
Microsoft programok felhasználó szintű ismerete,
Megbízhatóság, rugalmasság,
Önálló, precíz munkavégzés,
Cselekvőképesség,
Magyar állampolgárság,
Büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva).
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz,
Bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban,
Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Amit kínálunk
Bejelentett, határozatlan idejű, teljes munkaidős munkaviszony. Stabil, barátságos és támogató légkörű munkahely.
Jelentkezés módja
Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-15:00 óra között keresse az intézmény vezetőjét Takács-Mohácsy Nikoletta intézményvezető Asszonyt a +36-30-070-9887-es telefonszámon.
Jelentkezés módja:
kizárólag elektronikus formában a(z) mohacsy.nikoletta@diakonia.hu email címre a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
Jelentkezés módja:
kizárólag elektronikus formában a(z) mohacsy.nikoletta@diakonia.hu email címre a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
Előnyök
CT ECOSTAT program vagy egyéb letéti rendszer felhasználói szintű ismerete,
fogyatékos személyek ellátásában szerzett tapasztalat, jártasság.
fogyatékos személyek ellátásában szerzett tapasztalat, jártasság.
Kapcsolat
Név:
Református Szeretetszolgálat
Cím:
Pest vármegye - Budapest 14. ker. , Hungária körút 200.
Honlap: