Vissza a munkákhoz
Református Szeretetszolgálat
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE
Hirdetésfeladás dátuma: 2024.12.10.
műszaki vezető, ügyintéző, mérlegképes könyvelő
Nagykanizsa - Zala vármegye
Elvárt képzettség:
Egyetem (MA, MSc)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Jogviszony időtartama:
határozatlan idő
Munkarend:
általános munkarend
Betölthetőség időpontja:
2024.12.10.
Jelentkezési határidő:
2025.02.07.
Munkavégzés helye:
Zala vármegye - Nagykanizsa , Herkules utca 110.
Feladat típusa
Vezetés, üzemeltetés - műszaki vezető
Adminisztráció - ügyintéző
Gazdasági terület - mérlegképes könyvelő
Illetmények juttatások
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
• Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása,
• A dolgozók részére az utazási költségtérítések összegyűjtése, és megküldése
• Pénzügyi analitikus nyilvántartások vezetése,
• EcoStat programban a a szállítói számlák rögzítése
• Érvényesítési feladatok ellátása
• EcoStat programban a készletmodul vezetése az élelmiszerek tekintetében
• A lakásotthonokra vonatkozóan az élelmiszer megrendelések begyűjtése 2 hetente és megküldése a vállalkozó felé
• Az élelmiszer számlák összehasonlítása a megrendelt termékekkel
• A havi forráslehíváshoz az igények begyűjtése és megküldése a gazdasági vezetőnek
• Leltározási, selejtezési feladatok ellátása
• A lakásotthonokban használt tisztítószerek, irodaszerek, tisztálkodási szerek, vény nélküli gyógyszerek, készítmények, védőruha, tonerek beszerzésére vonatkozó igényeket felméri összesíti és megküldi a központ felé
• Egyéb gazdasági ügyek intézése
• Az összes lakásotthonra vonatkozó gazdasági ügyek intézése
• Analitikus feladatok ellátása
• Megrendelésekhez árajánlatok bekérése
• A dolgozók részére az utazási költségtérítések összegyűjtése, és megküldése
• Pénzügyi analitikus nyilvántartások vezetése,
• EcoStat programban a a szállítói számlák rögzítése
• Érvényesítési feladatok ellátása
• EcoStat programban a készletmodul vezetése az élelmiszerek tekintetében
• A lakásotthonokra vonatkozóan az élelmiszer megrendelések begyűjtése 2 hetente és megküldése a vállalkozó felé
• Az élelmiszer számlák összehasonlítása a megrendelt termékekkel
• A havi forráslehíváshoz az igények begyűjtése és megküldése a gazdasági vezetőnek
• Leltározási, selejtezési feladatok ellátása
• A lakásotthonokban használt tisztítószerek, irodaszerek, tisztálkodási szerek, vény nélküli gyógyszerek, készítmények, védőruha, tonerek beszerzésére vonatkozó igényeket felméri összesíti és megküldi a központ felé
• Egyéb gazdasági ügyek intézése
• Az összes lakásotthonra vonatkozó gazdasági ügyek intézése
• Analitikus feladatok ellátása
• Megrendelésekhez árajánlatok bekérése
A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
• Pénzügyi-számviteli ügyintézői képesítés, vagy mérlegképes könyvelői vagy szakirányú főiskolai/egyetemi végzettség;
• Microsoft programok magas szintű ismerete;
• Jó kommunikációs, problémamegoldó képesség;
• Megbízhatóság, rugalmasság;
• Önálló, precíz munkavégzés.
• Szakmai önéletrajz,
• Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
• Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
• Microsoft programok magas szintű ismerete;
• Jó kommunikációs, problémamegoldó képesség;
• Megbízhatóság, rugalmasság;
• Önálló, precíz munkavégzés.
• Szakmai önéletrajz,
• Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
• 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
• Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Amit kínálunk
• Folyamatos hosszú távú munkalehetőség;
• Bejelentett, határozatlan idejű, teljes munkaidős (heti 40 órás) munkaviszony;
• Stabil, barátságos támogató légkör;
• Fejlődési lehetőség, továbbképzéseken való részvétel;
• Igényes munkakörnyezet;
• Bejelentett, határozatlan idejű, teljes munkaidős (heti 40 órás) munkaviszony;
• Stabil, barátságos támogató légkör;
• Fejlődési lehetőség, továbbképzéseken való részvétel;
• Igényes munkakörnyezet;
Jelentkezés módja
Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 08:00-13:00 óra között keresse a(z) intézmény gazdasági vezetőjét, 06/30 903 8932-es telefonszámon, vagy a kocso.katalin@diakonia.hu email címen.
Jelentkezni elektronikus formában a(z) kocso.katalin@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
Jelentkezni elektronikus formában a(z) kocso.katalin@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
Munkakör betöltéséhez szükséges további ismeretek, jártasság
• cselekvőképesség,
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
• magyar állampolgárság,
• büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
Előnyök
hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat.
Kapcsolat
Név:
Református Szeretetszolgálat
Cím:
Pest vármegye - Budapest 14. ker. , Hungária körút 200.
Honlap: