Vissza a munkákhoz
Református Szeretetszolgálat
PÁLYÁZATI FELHÍVÁS GAZDASÁGI VEZETŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE
Hirdetésfeladás dátuma: 2025.01.15.
gazdasági vezető
Kiskunmajsa - Bács-Kiskun vármegye
Elvárt képzettség:
Egyetem (MA, MSc), Főiskola (BA, BSc)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Jogviszony időtartama:
határozatlan idő
Munkarend:
általános munkarend
Betölthetőség időpontja:
2025.01.31.
Jelentkezési határidő:
2025.03.14.
Munkavégzés helye:
Bács-Kiskun vármegye - Kiskunmajsa , Fő utca 2.
Feladat típusa
Gazdasági terület - gazdasági vezető
Illetmények juttatások
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő Orgona Református Egyesített Szociális Intézmény pályázatot hirdet gazdasági vezető munkakör betöltésére.
Feladatok:
• teljes körű felelősséggel irányítja az intézmény gazdasági szervezetét, biztosítja a költségvetés törvényes felhasználását, elszámolását, az Intézmény ingatlan és ingó vagyonának, informatikai eszközeinek, gépjárműveinek és immateriális javainak üzemeltetését, karbantartását, a vállalkozási tevékenység és a pályázatok pénzügyi hátterét;
• szervezi az intézmény gazdálkodását, pénzügyi feladatainak ellátását, vezeti és ellenőrzi a pénzügyi és számviteli munkát;
• gondoskodik az éves költségvetési javaslat összeállításáról, az adatszolgáltatások, pénzügyi beszámolók elkészítéséről;
• gondoskodik az intézmény működési támogatásainak igényléséről, pótigényléséről, módosításáról, elszámolásáról;
• gondoskodik az intézmény pénzforgalmi számlái, illetve házipénztára kezelési rendjének kialakításáról, ellenőrzi azok működését;
Feladatok:
• teljes körű felelősséggel irányítja az intézmény gazdasági szervezetét, biztosítja a költségvetés törvényes felhasználását, elszámolását, az Intézmény ingatlan és ingó vagyonának, informatikai eszközeinek, gépjárműveinek és immateriális javainak üzemeltetését, karbantartását, a vállalkozási tevékenység és a pályázatok pénzügyi hátterét;
• szervezi az intézmény gazdálkodását, pénzügyi feladatainak ellátását, vezeti és ellenőrzi a pénzügyi és számviteli munkát;
• gondoskodik az éves költségvetési javaslat összeállításáról, az adatszolgáltatások, pénzügyi beszámolók elkészítéséről;
• gondoskodik az intézmény működési támogatásainak igényléséről, pótigényléséről, módosításáról, elszámolásáról;
• gondoskodik az intézmény pénzforgalmi számlái, illetve házipénztára kezelési rendjének kialakításáról, ellenőrzi azok működését;
A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
Az ideális munkatárs:
Felelősségteljes és megbízható, kiváló operatív, koordináló és döntéshozatali képességgel rendelkezik. Rendszerben, logikusan gondolkodik, a problémákat időben felismeri és képes önállóan kezelni. Társas készségei és kompetenciái magas szintűek, a célokat és feladatokat pontosan és világosan képes megfogalmazni, delegálni, a munkakörnek alárendelt munkavállalókkal gördülékenyen együtt tud működni.
A munkakör betöltésének feltétele:
A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen szerzett szakképzettséggel, valamint államháztartási vagy vállalkozási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel, pénzügyi ellenjegyzői feladatok ellátásában szerzett legalább 3 éves igazolt szakmai gyakorlattal kell rendelkeznie.
• magyar állampolgárság
• büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
• cselekvőképesség
• MS Office alkalmazások professzionális használata
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz,
Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.
Felelősségteljes és megbízható, kiváló operatív, koordináló és döntéshozatali képességgel rendelkezik. Rendszerben, logikusan gondolkodik, a problémákat időben felismeri és képes önállóan kezelni. Társas készségei és kompetenciái magas szintűek, a célokat és feladatokat pontosan és világosan képes megfogalmazni, delegálni, a munkakörnek alárendelt munkavállalókkal gördülékenyen együtt tud működni.
A munkakör betöltésének feltétele:
A gazdasági vezetőnek a felsőoktatásban gazdaságtudományok képzési területen szerzett szakképzettséggel, valamint államháztartási vagy vállalkozási mérlegképes könyvelői szakképesítéssel, pénzügyi ellenjegyzői feladatok ellátásában szerzett legalább 3 éves igazolt szakmai gyakorlattal kell rendelkeznie.
• magyar állampolgárság
• büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva)
• cselekvőképesség
• MS Office alkalmazások professzionális használata
A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
Szakmai önéletrajz,
Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a munkakör betöltéséig kezeljük, ezt követően személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.
Amit kínálunk
A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.
Jelentkezés módja
Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük keresse a Református Szeretetszolgálat HR munkatársait a hr@diakonia.hu email címen.
A munkakör betöltéséig folyamatos. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a hr@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
A munkakör betöltéséig folyamatos. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a hr@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.
Előnyök
• gazdasági területen szerzett szakmai tapasztalat vagy szociális-, gyermekjóléti- és gyermekvédelmi ágazatban szerzett legalább 3 éves gazdasági vezetői tapasztalat,
• a CT-Ecostat program ismerete,
• „B” kategóriás jogosítvány.
• a CT-Ecostat program ismerete,
• „B” kategóriás jogosítvány.
Kapcsolat
Név:
Református Szeretetszolgálat
Cím:
Pest vármegye - Budapest 14. ker. , Hungária körút 200.
Honlap: