PÁLYÁZATI FELHÍVÁS MUNKAÜGYI/GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE - Egyházi Állásportál
× Tudástár GYIK Tanácsadás Hirdetésfigyelő Munkaadóknak
Református Szeretetszolgálat

PÁLYÁZATI FELHÍVÁS MUNKAÜGYI/GAZDASÁGI ÜGYINTÉZŐ MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE

Hirdetésfeladás dátuma: 2025.03.28.
munkaügyi ügyintéző
Budapest - Pest vármegye
Elvárt képzettség:
Felsőfokú szakképzés, felsőfokú végzettséget igénylő OKJ, Egyetem (MA, MSc), Főiskola (BA, BSc)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Jogviszony időtartama:
határozatlan idő
Munkarend:
általános munkarend
Betölthetőség időpontja:
2025.04.10.
Jelentkezési határidő:
2025.06.10.
Munkavégzés helye:
Pest vármegye - Budapest , Nógrádi u. 12-14.
Feladat típusa
Gazdasági terület - munkaügyi ügyintéző
Illetmények juttatások
Az illetmény megállapítására és a juttatásokra a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá a végrehajtására kiadott kormányrendelet, és egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók. A munkáltató a vonatkozó jogszabályban foglaltak szerint megtéríti a munkába járás költségét.
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
A Református Szeretetszolgálat fenntartásában működő egyik Kálvin János Református Idősek Otthona pályázatot hirdet munkaügyi/gazdasági ügyintéző munkakör betöltésére.
A munkaviszonyra a munka törvénykönyvéről szóló 2012.évi I. törvény, a közalkalmazottak jogállásáról szóló 1992. évi XXXIII. törvény, továbbá az egyéb ágazati jogszabályok rendelkezései az irányadók.

 Munkaviszonnyal kapcsolatos dokumentációk elkészítése, JDolBer programba történő rögzítése;
 Nyilvántartások naprakész vezetése, statisztikák elkészítése;
 Munka,- és tűzvédelmi oktatások szervezése, naplók vezetése;
 Pénzügyi adminisztratív feladatok ellátása;
 A bejövő és kimenő számlák egyeztetése, alaki, tartalmi ellenőrzése;
 A szállítói számlák rögzítése a CT ECOSTAT rendszerben;
 Számviteli bizonylatok érvényesítése;
 Házi pénztár kezelése

A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
Elvárások:
 TB,-és bérügyintézői képesítés, vagy pénzügyi-számviteli ügyintézői képesítés, vagy mérlegképes könyvelői vagy szakirányú végzettség;
 Microsoft programok magas szintű ismerete;
 Jó kommunikációs, problémamegoldó képesség;
 Megbízhatóság, rugalmasság;
 Önálló, precíz munkavégzés;
 Stressztűrő képesség.

További feltétel:
 cselekvőképesség,
 magyar állampolgárság,
 büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvánnyal igazolva),

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
 Önéletrajz,
 Bemutatkozó levél legfeljebb egy oldalban,
 Végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentum másolata,
 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány,
 Hozzájáruló nyilatkozat a személyes adatok pályázati eljárással összefüggésben szükséges kezeléséhez.
Amit kínálunk
 Folyamatos hosszú távú munkalehetőség;
 Bejelentett, határozatlan idejű, teljes munkaidős (heti 40 órás) munkaviszony;
 Stabil, barátságos támogató légkör;
 Fejlődési lehetőség, továbbképzéseken való részvétel;
 Igényes munkakörnyezet;
Jelentkezés módja
Bővebb információ a munkakörrel kapcsolatban: Amennyiben felhívásunk felkeltette érdeklődését és bővebb információhoz szeretne jutni, kérjük hétköznapokon 09:00-14:00 óra között keresse a(z) Intézmény vezetőjét, Csikó Katalint a 06/1 391 9140-es telefonszámon, vagy a kalvinotthon@diakonia.hu email címen.

Jelentkezés határideje és módja: A munkakör betöltéséig folyamatos. Jelentkezni kizárólag elektronikus formában a(z) kalvinotthon@diakonia.hu email címre, a benyújtandó dokumentumok megküldésével.

A pályázatok elbírálásának időpontja: A munkakör betöltéséig folyamatos.

Felhívjuk figyelmét, hogy a pályázati anyag megküldésével Ön ráutaló magatartással kifejezett hozzájárulását adja pályázati anyagában feltüntetett személyes adatainak kezeléséhez. A személyes adatokat a hatályos adatvédelmi jogszabályokban foglalt rendelkezések betartásával a meghirdetett munkakör betöltésére irányuló kiválasztás céljából, a pályázó értesítésének napjáig kezeljük, ezt követően, amennyiben a pályázó nem kerül kiválasztásra, személyes adatai külön hozzájárulás hiányában törlésre kerülnek.
A Református Szeretetszolgálat munkatársai és vezetői munkaköri feladatuk ellátásával összefüggésben, az ahhoz szükséges mértékben a személyes adataihoz hozzáférhetnek, azokat kezelhetik.
Előnyök
munkaügyi/gazdasági területen szerzett tapasztalat
Kapcsolat
Név:
Református Szeretetszolgálat
Cím:
Pest vármegye - Budapest 14. ker. , Hungária körút 200.

Jelentkezés