Az állást hirdető intézmény

Intézmény neve Katolikus Szeretetszolgálat XXIII. János Otthon Máriaremete
Intézmény címe Pest megye - Budapest 02. ker. , Máriaremetei út 187.
E-mail cím balog.jozsefne@szeretetszolgalat.hu

Az álláshirdetés

Jogviszony időtartama határozatlan idő
Foglalkoztatás jellege teljes munkaidő
Munkavégzés helye Pest megye - Budapest 02. ker. , Máriaremetei út 187.
Feladat típusa Adminisztráció - ügyintéző
Illetmények juttatások Megegyezés szerint
Elvárt képzettség Középiskola (érettségi)
Leírás A Katolikus Szeretetszolgálat XXIII. János Otthon (1029 Budapest, Máriaremetei út 187.) egyházi szociális intézmény, a Katolikus Szeretetszolgálat (1068 Budapest, Városligeti fasor 42.) fenntartásában működik. Az integrált intézmény idősotthoni ellátást nyújt 265 főnek és napközbeni ellátást 10 fő részére.
Az intézménynek két telephelye van az Okos Gizella Ház (1112 Budapest, Dayka Gábor utca 102 – 104.) és a Názáret Ház (1029 Budapest, Szent József utca 5.)
Intézményünk keresztény szellemiségű, professzionális, személyközpontú idősellátást biztosít a fővárosban.
A katolikus intézmény adminisztrátor munkatársat keres teljes munkaidőben.
Betölthetőség időpontja: azonnal.

A munkakörhöz kapcsolódó lényeges feladatok:
• Munkaviszonnyal kapcsolatos teljes körű ügyintézés előkészítése és továbbítása a bérszámfejtés felé.
• A JDolber programban az elektronikus jelenléti ívek ellenőrzése.
• A betegszabadság, táppénzigazolások átvétele, igazolás kiállítása, nyilvántartása, adatszolgáltatás a bérszámfejtés részére.
• A munkába járással kapcsolatos költségek, a megbízási díjas munkavállalók havi elszámolásával kapcsolatos adatok nyilvántartása és továbbítása a bérszámfejtés részére.
• A személyi anyagokhoz szükséges iratok szabályszerű tárolása, a módosítások időrend szerinti irattárazása.
• A Központ bérügyi osztályával kapcsolattartás, adatszolgáltatás.
• A munkaviszonyban lévő dolgozók naprakész nyilvántartásának vezetése az intézmény/gazdasági vezető utasítása alapján.
• Munkavállalók igénybevett szabadságának ellenőrzése.
• Munkaügyi adatszolgáltatás Hatóságok részére.
• Intézményi levelezés kezelése, iktatása, postázásra előkészítése.
Pályázati feltételek:
• Közgazdasági szakközépiskola, vagy érettségi.
• Felhasználói szintű informatikai ismeretek.
• A fenntartó és a munkáltató értékrendjének elfogadása.
• Képesség csapatmunkára és önálló munkavégzésre.
• Pontos, körültekintő munkavégzés.
• Terhelhetőség, együttműködési készség.
• Büntetlen előélet.
Amit kínálunk:
• Hosszútávra szóló munkavégzési lehetőség.
• Szakmai fejlődés, továbbképzések támogatása.
• Emberséges munkakörnyezet.
• Önálló munkavégzés.
• Cafeteria.

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• A pályázó személyi adatait tartalmazó részletes, fényképes szakmai önéletrajz.
• Motivációs levél,
• Képesítések igazolása.
Munkáltatói jogkör gyakorlója: intézményvezető.
Betöltendő munkakör: adminisztrátor.
A jogviszony időtartama: határozatlan, 3 hónapos próbaidő kikötésével.
Jelentkezési mód: a pályázatot kérjük elküldeni a betölteni kívánt pozíció pontos megjelölésével a barcsi.zsuzsanna@szeretetszolgalat.hu email címre.
Előnyök • Adminisztráció, munkaügyi ügyintézés területén szerzett szakmai tapasztalat.
Betölthetőség időpontja 2020.11.30.
Jelentkezési határidő 2020.11.30.

Jelentkezés