Az állást hirdető intézmény

Intézmény neve Magyar Máltai Szeretetszolgálat Egyesület
Intézmény címe Pest megye - Budapest 12. ker. , Szarvas Gábor út 58-60.
Honlap maltai.hu/
E-mail cím allaspalyazat@maltai.hu

Az álláshirdetés

Jogviszony időtartama határozatlan idő
Foglalkoztatás jellege teljes munkaidő, részmunkaidő
Munkavégzés helye Pest megye - Budapest , Határ út 50/A.
Feladat típusa Adminisztráció - ügyintéző
Adminisztráció - adatrögzítő
Gazdasági terület - munkaügyi ügyintéző
Elvárt képzettség Középiskola (érettségi)
Leírás A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Magyarország egyik legnagyobb karitatív szervezete, amely évente több százezer embernek nyújt segítséget. Programjaink súlyos társadalmi kérdésekre keresnek gyakorlatias válaszokat, küldetésének része a társadalom megszólítása, az emberek bevonása a segítő programokba.
A Szeretetszolgálat Országos Logisztikai Központja jelentős fejlesztést indított el, mely új folyamatokat és háttérfeladatokat is igényel, ebben mindennapi feladatai közé tartozik az adományok raktározása és szállítmányozása is. A Logisztikai Központ keresi új munkatársát, aki segíteni tudja a háttérfolyamatokat.
A Magyar Máltai Szeretetszolgálat Logisztikai Központja keresi új kollégáját

Adminisztrációs munkatárs (munkaügyi feladatokkal)
munkakörbe.
Feladatok:
• Raktári készletmozgásokról információk gyűjtése és elemzése, szükség esetén dokumentálása;
• Az adománykezeléséhez kapcsolódó adminisztratív feladatokban való részvétel;
• Dokumentumok kezelése;
• Adománykezelés során a folyamatban lévő határidők figyelése, ellenőrzése és menedzselése;
• Kimutatások, riportok készítése a logisztikai terület, illetve társosztályok részére rendszeres és ad-hoc jelleggel;
• Munkaügyi nyilvántartások vezetése, mint szabadság és jelenlét nyilvántartás a logisztikai terület munkatársai tekintetében;
• A központi munkaügyi terület által kért adatok határidőre való szolgáltatása;
• A munkatársi létszám változása során felmerülő szükséges dokumentumok elkészítésében való részvétel;
• Alkalmanként raktári adminisztratív feladatok ellátása: fuvarszervezés, áruátvétel és -kiadás.
• se, feldolgozása
Elvárások:
• min. 3 év hasonló területen szerzett tapasztalat;
• magas szintű számítógép felhasználói ismeretek;
• pontos és precíz munkavégzés;
• jó problémamegoldó készség;
• proaktív hozzáállás;
• készség akár önállóan akár csapatban dolgozni
Előnyt jelent:
• logisztikai vagy munkaügyi területen szerzett tapasztalat
Amit kínálunk:
• családbarát munkahely
• alapbéren felül béren kívüli támogatások
• részvétel egy dinamikus, pörgős csapat munkájában
Jogviszony jellege, időtartama:
• határozatlan idejű, MT. szerinti munkaviszony, három hónap próbaidő
• teljes/6 órás munkaidő
A munkakör betöltésének lehetséges időpontja:
• a pályázat elbírálását követően azonnal
Munkavégzés helye:
• Budapest IX. kerület, Határ út 50/A
A pályázatnak tartalmaznia kell:
• fényképes önéletrajz
Jelentkezés módja:
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődését, várjuk jelentkezését önéletrajz küldésével a 931be8b0@hr.maltai.hu e-mail címre.
Betölthetőség időpontja 2023.06.30.
Jelentkezési határidő 2023.06.30.

Jelentkezés