Szociális intézmények pénzügyi adminisztrátora - Egyházi Állásportál
× Tudástár GYIK Tanácsadás Hirdetésfigyelő Munkaadóknak
Üdvhadsereg Szabadegyház Magyarország

Szociális intézmények pénzügyi adminisztrátora

Hirdetésfeladás dátuma: 2025.04.11.
asszisztens, pénzügyi ügyintéző
Budapest - Pest vármegye
Elvárt képzettség:
Felsőfokú szakképzés, felsőfokú végzettséget igénylő OKJ, Gimnázium, Egyetem (MA, MSc), Főiskola (BA, BSc)
Elvárt nyelvtudás:
angol
Foglalkoztatás jellege:
részmunkaidő
Jogviszony időtartama:
határozott idő
Munkarend:
általános munkarend
Betölthetőség időpontja:
2025.05.01.
Jelentkezési határidő:
2025.04.30.
Munkavégzés helye:
Pest vármegye - Budapest , 111 Rózsa utca
Feladat típusa
Adminisztráció - asszisztens
Gazdasági terület - pénzügyi ügyintéző
Illetmények juttatások
megegyezés szerint
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
Titkársági feladatok:

- meghatalmazások kiállítása
- Üdvhadsereg dokumentumok rendezése, szükség szerint továbbítása a gyülekezeteknek és intézményeknek
- ingatlanokkal, közművekkel kapcsolatos teendők
A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
bizonyított munkatapasztalat pénzügyi ügyintézőként, asszisztensként vagy hasonló munkakörben. Az Üdvhadseregen belül szerzett munkatapasztalat előnyt jelenthet.
Gyakorlati tapasztalat a könyvelésben
a könyvelési folyamatok jó ismerete
Időgazdálkodás és szervezési képesség
titoktartás és csapatmunka képesség
előnyt jelent a felsőfokú üzleti adminisztrációs végzettség, diploma vagy szakképesítés
Számítógép használati képesség (táblázatok és diagramok készítése, valamint az Excel pénzügyi funkciók használata).
Angol nyelvtudás
Amit kínálunk
Konstruktív munkatársak, támogató légkör.
Jelentkezés módja
Elektronikus úton Michael Staïesse őrnagy részére a michael.staiesse@udvhadsereg.hu e-mail címre
Munkakör betöltéséhez szükséges további ismeretek, jártasság
Angol nyelvtudás
Kapcsolat
Név:
Üdvhadsereg Szabadegyház Magyarország
Cím:
Pest vármegye - Budapest 06. ker. , Rózsa utca 111.

Jelentkezés