Igazgatási (jogi) referens - Egyházi Állásportál
× Tudástár GYIK Tanácsadás Hirdetésfigyelő Munkaadóknak
Hajdúdorogi Metropolitai Egyház

Igazgatási (jogi) referens

Hirdetésfeladás dátuma: 2024.04.15.
ügyintéző
Debrecen - Hajdú-Bihar vármegye
Elvárt képzettség:
Egyetem (MA, MSc), Főiskola (BA, BSc)
Foglalkoztatás jellege:
teljes munkaidő
Jogviszony időtartama:
határozott idő
Munkarend:
általános munkarend
Elvárt szakmai tapasztalat időtartama (év):
1-2
Betölthetőség időpontja:
2024.06.01.
Jelentkezési határidő:
2024.05.15.
Munkavégzés helye:
Hajdú-Bihar vármegye - Debrecen , Petőfi tér 9.
Feladat típusa
Adminisztráció - ügyintéző
Illetmények juttatások
feladatkörhöz mérten
A betöltendő munkakör rövid összefoglalója
A Hajdúdorogi Metropolitai Egyház
pályázatot hirdet
Gyermekvédelmi Fenntartói Irodája munkatársaként alkalmazott
Igazgatási (Jogi) referens
munkakör betöltésére

Munkakörbe tartozó feladatok:
• Kapcsolatot tart az engedélyező hatóságokkal és közreműködő szakhatóságokkal, módszertani intézményekkel szolgáltatói nyilvántartással összefüggő eljárások lefolytatása során, valamint szakmai ellenőrzések eljárása során
• A szolgáltatói nyilvántartásba vételi, változás bejelentési eljárások során eljár a fenntartó képviseletében.
• Intézmények feladatvégzése során felmerülő jogi és/vagy szakmai kérdésekben állásfoglalást készít.
• Új szolgáltatási elemek tervezése, kialakítása során részt vesz az előkészítési, engedélyeztetési folyamatokban.
• Közreműködik a fenntartói, intézményi szabályzatok készítésében, aktualizálásában. Ennek során folyamatosan figyelemmel kíséri a jogszabályi változásokat.
• Fenntartói jóváhagyásra előkészíti az intézményi alapdokumentumokat.
• Nyomon követi az intézmények működtetéséhez szükséges személyi feltételek alakulását.
• Közreműködik a fenntartó által tervezett intézmény átalakítási, szervezési feladatok ellátásában.
• Közreműködik a fenntartói ellenőrzésekben.
• Közreműködik pályázatok lebonyolításában, rendezvények szervezésében.
• Közreműködik adatgyűjtésekben, külső szervektől érkező megkeresések, adatszolgáltatások teljesítésében.
• Kivizsgálja az intézményi ellátással összefüggésben érkező panaszokat, szükség esetén intézkedik a panaszt kiváltó okok megszüntetése iránt, és a megtett intézkedéséről tájékoztatást készít.
• Figyelemmel kíséri a feladatának ellátásával kapcsolatos jogszabályváltozásokat, a szakszerű munkavégzéshez szükséges ismereteit folyamatosan frissíti.
• Ellátja a gyermekbántalmazási esetekkel kapcsolatos fenntartói feladatokat.
• Működteti a GYVR rendszert a fenntartó részéről.
• Szakmai kérdésekben segítséget nyújt a fenntartott intézmények részére.
• Gyermekjóléti alapellátásokkal összefüggésben ellátja a fenntartói feladatokat.
• Házi segítségnyújtás szociális alapszolgáltatás vonatkozásában ellátja a fenntartói feladatokat.
• Szerződések előkészítése során közreműködik.
• A fenntartó által működtetett tanodák vonatkozásában adminisztrációs feladatok ellátása.
• Ellátja továbbá mindazon szakmai feladatokat, melyek közvetlenül kapcsolódnak a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda feladatvégzéséhez (3 gyermekvédelmi intézmény és egy szociális intézmény fenntartói feladataihoz kapcsolódóan), és amellyel felettes vezetője megbízza.

A munkavállalóval szemben támasztott elvárások, követelmények bemutatása
Amit elvárunk/ Pályázati feltételek:
• Felsőfokú végzettség (jogász, vagy a szakterülethez kapcsolódó felsőfokú végzettség)
• Büntetlen előélet
• Lojalitás, megbízhatóság
• Precíz munkavégzés
• Önálló munkavégzés
• Kiváló kommunikációs készség
• Szakmai igényesség
• Rugalmasság
• Mobilitás
• Szövegszerkesztő, táblázatszerkesztő programok felhasználói szintű kezelése
Amit kínálunk
Amit nyújtani tudunk:
• Kellemes, barátságos munkahelyi környezet
• Szakmai fejlődési lehetőség
• Hosszú távú elhelyezkedési lehetőség
• Modern, felszerelt iroda
Jelentkezés módja
A pályázat benyújtható postai úton a Gyermekvédelmi Fenntartói Iroda (4025 Debrecen, Petőfi tér 9.) címére.
Elektronikus úton a gyermekvedelem@hd.gorogkatolikus.hu e-mail címre

A pályázat részeként benyújtandó iratok, igazolások:
• Fényképes szakmai önéletrajz
• Iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló dokumentumok másolata
• Lelkészi ajánlás
• Nyilatkozat arra vonatkozóan, hogy a pályázat tartalmát az azt véleményezők, elbírálók megismerhetik, valamint a pályázó hozzájárulása a pályázati anyagában foglalt személyes adatainak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez
Munkakör betöltéséhez szükséges további ismeretek, jártasság
A feladatkörrel kapcsolatos további információkat
dr. Tóthné dr. Tőkés Margaréta irodavezető (20/383-4809) nyújt.
honlap: https://hd.gorogkatolikus.hu/
Előnyök
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent:
• lelkészi ajánlás
• jogi, igazgatási területen szerzett tapasztalat
• gyermekvédelmi/ szociális területen szerzett tapasztalat
• jogász végzettség
• felsőfokú szociális szakképzettség
• ECDL bizonyítvány
• B kategóriás jogosítvány
Kapcsolat
Név:
Hajdúdorogi Metropolitai Egyház
Cím:
Hajdú-Bihar vármegye - Debrecen , Petőfi tér 8.
Csatolmány

Jelentkezés